דירות למכירה בראשון לציון

מצב שוק הנדל"ן בראשון לציון

ראשון לציון היא העיר ה-4 בגודלה מישראל. היא חלק ממטרופולין תל אביב. היא נוסדה בשנת 1882 והוכרזה כעיר בשנת 1950. האוכלוסייה מונה כ-259,472 נפש והיא צומחת במהירות בשנים האחרונות כאשר האוכלוסייה צפויה לגדול בעוד 20% עד 2025.

ראשון לציון ידועה בקרבה לתל אביב וירושלים, אזורי התעשייה הגדולים והתשתיות המצוינות. בראשון לציון יש את כל מה שצריך כדי לחיות בנוחות – מפארקים ועד בתי קולנוע, בתי ספר ועד מרכזי קניות, בכלל ראשון לציון עושה עוד ועוד צעדים להיות כמו "תל אביב הקטנה"

שוק הנכסים בראשון לציון פורח. הביקוש לדירות גבוה וההיצע נמוך. הדבר מוביל לתחרות גבוהה על הדירות הפנויות למכירה בראשון לציון.

ניתן לחלק את שוק הנכסים בראשון לציון לשלוש קטגוריות:

1) יחידות דיור –  לרוב מדובר בדירות קטנות שהן משתלמות ובעלות פחות מחדר שינה אחד.

2) דירות 3-5 חדרים – אלה בדרך כלל גדולות ומרווחות, עם יותר מחדר שינה אחד, וגם הן מגיעות עם תג מחיר גבוה יותר.

3) דירות יוקרתיות –  אלו בדרך כלל דירות בקומה גבוה, דירות גן, וילות , ופנטאהוזים הן נמצאות לרוב בשכונות יוקרה כמו פואבלו או פרס נובל, וגם הן מגיעות עם תג מחיר גבוה מאוד.

 

לצפייה בכל הדירות

מהו נכס במיקום טוב?

נכס טוב הוא נכס הממוקם ליד תחבורה ציבורית, בתי ספר, בתי חולים ומתקנים אחרים. צריך להיות לו נוף טוב וסביבה נחמדה. נכס טוב הוא גם כזה שיש בו הרבה מקום אחסון לחפצים שלך ומספיק מקום כדי שתוכל ליהנות משעות הפנאי שלך.

מחירי הדירות בישראל משתנים מאזור אחד למשנהו. מחיר דירת 4 חדרים ממוצעת בתל אביב נע סביב 4 – 5 מילון שקל בעוד שמחיר דירה ממוצעת בראשון לציון נע סביב 2.2 מיליון שקלים.

כאשר מחפשים מקום מגורים, אנשים חושבים לא פעם על גודל הבית ומספר חדרי השינה. אבל מה עוד כדאי לקחת בחשבון בקניית דירה?

מיקום הנכס הוא אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון. ככל שהוא קרוב יותר למקום העבודה או לאוניברסיטה שלך, כך ייטב.

יש לקחת בחשבון גם את מצב הנכס. כאשר אתם קונים נכס חדש, הוא יעבור שיפוץ על ידי אנשי מקצוע ויהיה במצב מושלם. עם זאת, אם אתה קונה נכס ישן יותר, ייתכן שתצטרך לעבוד עליו יותר לפני שתוכל לעבור לגור בו.

לבסוף, ישנם שיקולים נוספים כמו האם אתה רוצה דירה עם חניה או למשל מרפסת שמש.

למה לבחור ב SH-RealEstate

כסוכנות נדל"ן בראשון לציון vמציעה ללקוחותיה חוויה ייחודית ומקצועית בחיפוש ורכישת נכס נדל"ן. עם כמות נכסים גדולה ומגוונת באזור ראשון לציון ואזורים נוספים.

אנחנו מאפשרים ללקוחותינו לבחור מבין האפשרויות הרלוונטיות ביותר עבורם. אזור הנדל"ן בראשון לציון היה הרבה פחות איכותי בעבר, אבל בשנים האחרונות הוא הפך לאזור הנדל"ן המתפתח ביותר בארץ ואזור ההשקעה הטוב ביותר בארץ. כן הנדל"ן הפך לאזור המאפשר הכנסה גבוהה ונכס נכבד, בחירתנו כסוכנות נדל"ן בראשון לציון תאפשר לכם להשתמש בניסיון והידע המקצועי שלנו כדי למצוא את הנכס המתאים לצרכים ולכספכם עם החזר ההשקעה הטוב ביותר.

תנאים סוציו-אקונומיים 

דירות בראשון לציון הן אופציה מצוינת למי שמחפש לשכור או לקנות. העיר לא מפסיקה להתפתח וערך הדירות רק עולה כך שכל דירה לראשון היא גם מעולה להשקעה

ראשון לציון היא עיר אטרקטיבית ובטוחה עם הרבה שירותים ופעילויות להציע. זוהי גם אחת הערים המשתלמות בישראל, עם מחירי דירות בסביבות 4500 ש"ח למ"ר בממוצע.

יוקר המחיה בראשון לציון גבוה למדי, אך יש גם הרבה דירות למכירה שיכולות להתאים לכל תקציב.

אם אתם מחפשים דירות בראשון לציון, אז תגלו שיוקר המחיה גבוה מהממוצע הארצי. שכר הדירה הממוצע לדירה בראשון לציון עומד על כ-4,000 ש"ח לחודש ו-12,000 ש"ח לחודש לדירה עם שני חדרי שינה. תגלו שהמחירים הללו עדיין זולים יותר מהשכרת דירה בגודל דומה בתל אביב. 

העיר נמצאת במגמת עלייה קבועה והרבה מאזרחי הארץ מחפשים דירות למכירה בראשון לציון, בשנים האחרונות הרבה דברים התפתחו בעיר כמו החיוך, ספורט, קניונים, מקומות בילוי מחירי בדירות ועוד.

המצב הסוציו – אקונומי בראשון הוא אולי לא מהיוקרתיים בארץ אל אין ספק שהיא בדרך לשם.

לפרטים נוספים ויצירת קשר חייגו – 050-8147778 או השאירו פרטים.

תוכן עניינים
SH - realestate

SH - realestate

Sh realestate-משרד תיווך ושיווק נדל"ן מקצועי – חווית לקוח מושלמת החל מהרגע הראשון, מעטפת מקצועית הכוללת את כל נותני השירות הרלוונטים, על מנת לספק לכם שקט נפשי וביטחון גבוה לאורך כל התהליך.

משרדנו תיווך מקצועי בעל יחס אישי לכל לקוח, הצורך והרצון של הלקוח בעדיפות מכרעת בשבילנו, אנחנו מתחייבים לתהליך אמין, שקוף ומקצועי לאורך כל הדרך.

חדשות הנדל"ן: