דירות למכירה בחולון

הנכס שתמיד רצית יכול להיות שלך! השאר פרטים ונחזור אלייך לתיאום פגישה.

 

חולון היא מקום נהדר לחיות בו. זוהי עיר שמציעה אפשרויות רבות עבור אנשים בכל הגילאים, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת עבור משפחות ואנשי מקצוע צעירים כאחד.

בעיר יש מרחבים ירוקים רבים בהם ניתן לצאת לטיול או ליהנות בחיק הטבע, כולל פארק פרס היפהפה. בחולון יש גם גנים ציבוריים רבים הנקראים "גני סיפור" שבהם אפשר ללכת לקרוא או סתם ליהנות מהנוף, כמו גינת שמוליק קיפוד או הגינה נחמה. 

דירות בחולון זמינות בכל טווחי המחירים והגדלים, החל מדירות סטודיו ועד דירות 5 חדרים עם שפע של מקומות חניה. יש גם שפע של שירותים בקרבת מקום כגון חנויות מכולת, מסעדות וחנויות לקניות נוחות.

חולון היא עיר במחוז תל אביב בישראל. היא ממוקמת כ-10 קילומטרים מזרחית לתל אביב, ונחשבת לעיר לוויין לתל אביב. הכינוי של חולון הוא "עיר הילדים"

חולון מציעה יתרונות רבים שהופכים אותה למקום נהדר לחיות בו, בעיר מערכת תחבורה ציבורית מצוינת, כך שניתן להגיע בקלות ממקום למקום מבלי להסתמך על רכב.

חולון מציעה גם שפע של שטחים ירוקים למי שנהנה לבלות בחוץ. יש מעל 1,000 דונם של פארק בחולון עם שפע ספסלים לשבת עליהם, עצים לצל ופינות משחק לילדים, כאשר אתם גרים בחולון, תהיה לכם גישה לכל השירותים שיש לתל אביב להציע כמו מרכזי קניות ומסעדות. המחירים זולים יותר מאשר באזורים אחרים בתל אביב כמו רמת השרון או הרצליה פיתוח שם יוקר המחיה משתולל

לצפייה בכל הדירות

אז למה כדאי לקנות דירה בחולון

חולון, ישראל היא עיר המונה כ-189,680 תושבים.  העיר הוקמה בשנת 1924.

חולון חווה בתקופה האחרונה פריחה כלכלית שהובילה לגידול במספר הדירות למכירה בחולון, דירות למכירה בחולון זמינות בטווחי מחירים שונים ומציעות תכונות שונות בהתאם למיקום, לגודל ולשירותים שהן מספקות.

מציאת דירה בחולון היא לא תמיד המשימה הקלה ביותר. הנדל"ן בחולון רק עולה את השווי שלו ואנשים רוצים להרוויח בעתיד, דירות להשכרה בחולון בדרך כלל זולות יותר מדירות שנמכרות וזו גם סיבה מדוע יש המעדיפים שכירות על פני קנייה.

בעיר נמצאים מספר בתי ספר, גני ילדים ומכללות. מוסד הלימודים הפופולרי ביותר הוא המכון הטכנולוגי HIT חולון, שנוסד ב-1964.

בעיר מגוון רחב של דירות למכירה במחירים, גדלים ומיקומים שונים.

 החיים בעיר

חולון היא עיר עם הרבה תרבויות ודתות שונות. בעיר קיימים מספר בתי כנסת ומקומות תפילה נוספים לדתות שונות. הגיוון הזה יצר אווירה שבה אנשים מכל העולם יכולים לחיות ביחד בשלום.

אוכלוסיית חולון היא ברובה יהודית עם כמה ערבים נוצרים, דרוזים, מוסלמים ואחרים.

דירות למכירה בחולון הן לא רק מקום מגורים, הן השקעה לעתיד שלכם.

המשמעות של חיים בעיר היא כולה על החוויות שהיא מספקת. לעולם לא תשתעמם מלגור בעיר כי תמיד קורה משהו חדש מעבר לפינה או ברחוב הסמוך.

לא סתם חולון נקראת "עיר הילדים" חינוך הדור הבא הוא קריטי מאוד בחולון ולכן ראש העיר "מוטי ששון" שם דגש רב על כל נושא החינוך, בתי הספר, גני ילדים, פעילות ואטרקציות לילדים ובני נוער ועוד דברים נוספים.

ולכן אם אתם מחפשי אזור טוב לגדל בו את הילדים, קרוב לתל אביב אבל לא בלב ההמולה, לחיות ברמת חיים גבוהה אבל לא לקרוע את הכיס אז חולון היא בדיוק המקום בשבילכם

מעולה להשקעה

חולון היא עיר מעולה להשקעה בתחום נדל"ן עקב מספר סיבות, כדוגמת:

  1. מיקום העיר מעולה ונמצא 10 דקות מתל אביב ו50 דקות מבאר שבע
  2. העיר ממוקמת בצומת הכבישים המרכזיים בישראל, המאפשר נגישות נוחה לכל הארץ וכן לאזור תל אביב הפקוק.
  3. חולון מכילה מגוון רחב של אזורי תעסוקה ועסקים, המאפשרים הזדמנויות עבודה ועסקיות מעניינות לאזרחים המגורים בעיר.
  4. העיר מציעה סביבת חיים יפה ומעניינת, עם מגוון של מסעדות, חנויות, בתי קפה, אטרקציות לאזרחים המנסים למצוא זמן, רצון והנאה בעיר.
  5. הנדל"ן בחולון נמצא בשלב של גדילה וחברות גדולות, שמו לב לזה והתחילו להעביר את המשרדים שלהם לשם.
  6. חולון היא אחת מערי הנדל"ן המתפתחות ביותר בשנים האחרונות באופן משמעותי.  חינוך הוא מאפיין חשוב לכל המגורים בעיר וחולון מציע מגוון רחב של בתי ספר ומוסדות לחינוך כולל גני ילדים, בתי ספר עירוניים וחטיבות תיכון. חולון מכיל מכללות ואוניברסיטאות מכוכבות הן בתחומי המדעים הטכנולוגיים והחינוך.  חולון הינה עיר הנדל"ן המתפתחת מאוד ועם תנאים חיים מצוינים. 

לפרטים נוספים ויצירת קשר חייגו – 050-8147778 או השאירו פרטים.

תוכן עניינים

SH - realestate

SH - realestate

Sh realestate-משרד תיווך ושיווק נדל"ן מקצועי – חווית לקוח מושלמת החל מהרגע הראשון, מעטפת מקצועית הכוללת את כל נותני השירות הרלוונטים, על מנת לספק לכם שקט נפשי וביטחון גבוה לאורך כל התהליך.

משרדנו תיווך מקצועי בעל יחס אישי לכל לקוח, הצורך והרצון של הלקוח בעדיפות מכרעת בשבילנו, אנחנו מתחייבים לתהליך אמין, שקוף ומקצועי לאורך כל הדרך.

דירות למכירה בחולון

חדשות הנדל"ן:

חוק שכירות הוגנת

חוק שכירות הוגנת – רקע כללי חוק שכירות הוגנת הוא לא דבר חדש. מדובר בחוק שכבר חוקק בזמנה של ראש הממשלה גולדה מאיר בשנת תשל"א

קרא עוד »
מס רכישה דירה שניה - תמונה ראשית

מס רכישה דירה שניה

ברכישת דירה שנייה יש מחיר נוסף מעבר לעלות הדירה עצמה. מס רכישה זה אחד מהמיסים המוטלים על אנשים שבאים לקנות דירה שנייה. איך מחשבים את

קרא עוד »
דירה מכונס נכסים - תמונה ראשית

דירה מכונס נכסים

האם כדאי לקנות דירה מכונס נכסים יש אנשים שנמנעים מלקנות דירה בשל העלויות הגבוהות והם מנסים ללכת על דירה מכונס נכסים. כאן עולות מספר שאלות. 

קרא עוד »
תשואה על דירה - תמונה ראשית

תשואה על דירה

אדם שרוכש נכס להשקעה ומבקש ליהנות מתשואה משתלמת, אם זה כדי לכסות עלויות של משכנתא או לכסות את דמי השכירות של נכס שמשמש אותו למגורים,

קרא עוד »
מס רכישה דירה ראשונה - תמונה ראשית

מס רכישה דירה ראשונה

כל מי שבא לרכוש נכס או כל זכות במקרקעין, אמור לשלם מס רכישה. שיעור המס נקבע בהתאם למחיר הקנייה מול הפטור שהרוכש זכאי לו. ישנה

קרא עוד »

רישיון תיווך נדל"ן

כמה מתווכים יש לנו בשוק? על פניו נראה שיש הרבה. האמת היא שאם אנחנו מתייחסים לאנשי תיווך נדל"ן מקצועיים שעובדים אז אין לנו באמת הרבה.

קרא עוד »